KSIĘGI HANDLOWE

  •  zakładanie Zakładowego Planu Kont,
  • analiza źródłowych dokumentów księgowych,
  • dekretacja dokumentów na odpowiednie konta syntetyczne i analityczne,
  • zakładanie i prowadzenie odpowiednich rejestrów księgowych,
  • zakładanie i prowadzenie odpowiednich ewidencji, np. dla środków trwałych,
  • sporządzanie niezbędnych sprawozdań statystycznych itp.,
  • sporządzanie i kontrola poprawności deklaracji podatkowych,
  • przygotowanie i sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat.

 

KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT),
  • zakładanie i prowadzenie odpowiednich ewidencji,
  • sporządzanie wszelkich deklaracji dotyczących:
    • podatku dochodowego od działalności gospodarczej,
    • podatku dochodowego od zatrudnionych pracowników PIT-4,
    • podatku VAT,
    • podatku od umów cywilno-prawnych i innych.

RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY

  • pomoc w rejestracji działalności,
  • zakładanie i prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • sporządzanie rejestrów zakupu towarów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
  • sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych PIT 28,
  • sporządzanie deklaracji VAT 7,
  • prowadzenie innych spraw związanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością.

POMOC W ZAKŁADANIU FIRMY

  • pomoc w wyborze formy opodatkowania,
  • rejestracja działalności w Ewidencji Działalności Gospodarczych,
  • rejestracja w Urzędzie Skarbowym (NIP-1, VAT-R),
  • rejestracja w ZUS,
  • wpis do KRS,
  • uzyskanie zaświadczeń o braku zaległości wobec ZUS i US.

INNE USŁUGI

  •  rejestracja w ZUS nowo przyjętych pracowników,
  • sporządzanie umów o pracę z przyjmowanymi pracownikami,
  • sporządzanie kartotek pracowniczych,
  • sporządzanie i wysyłanie drogą internetową miesięcznych deklaracji ZUS,
  • obsługa kontroli US i ZUS,
  • drukowanie przelewów na podatki i ZUS,
  • pomoc w sporządzaniu pism urzędowych,
  • rozliczenie roczne właściciela firmy.

 

do góry